Kisah Pahit Manis

Isnin, 29 April 2013

Saya Sudah Anda Bila Lagi?




Tadi saya dah tukar saya punya fb saya korang nak tak baru2 ni pun Zieyzie dah tukar Zieyzie punya theme chat at fb korang nak ke meh sini nak ajar hihi...suka suki jer...

sebelum tu tgk dulu Zieyzie punya
huhu klu x nmpak klik jer gmbar ni

1.go SINI


2.korang pilih butang sperti diatas ni ikutlah klu guna google klik google


 3.korang klik add to chrome tu (ala yg warna hijau tu)

4.korang pilih warna yg korang nak

5. lepas dah pilih tu korang install dia


6.dah siap install dia akan naik macm ni then korang klik register to facebook


 dah siap...tgk fb korang cantik tak hihihi...

untuk theme chat di fb pulak
korang go sini
lepas tu search at c2 pretty facebook chat

dah jumpa klik add to chrome
(klik gmbar ni untuk lebih jelas)

then korang klik add


tgk at atas tu dia hak yg warna merah tukan

korang balik ke fb dan refresh dgn menggunakan benda yg dibulatkan tu

tgk atas bawah ada benda merah tu


korang klik hak yang warna merah diatas tu then korang klik hak yg warna biru tu

lepas tu korang tetapkanlah mcm mana yg korang org tu nak letak tema apa orang ni nk letak tema apa?
ikut citarasa korang ok...

info from RAIN 1

SELAMAT MENCUBA ;






HIDUP DI DUNIA INI TAK SEMESTINYA HAPPY SELALU KESEDIHAN PASTI AKAN MELANDA JUA

2 ulasan:

  1. err.. macam menarik jea ni.. nak try tp xtau bila ada masa seuai.. thanx yea sudi share ni.. =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe...wc...sy buat ni pun ada org tnya juga....sebenarnya mereka tnya yg theme chat tu jer alangkan baik saya terang semua sbb mlas nk citer pnjang2 hihihi....

      Padam

Assalammualaikum...tinggalkan komen korang disini yer...Nanti saya baca untuk anda...thank you :)

Salam Sayang,
Zieyzie

Copyright© All Rights Reserved www.zieyarilanakilisha.blogspot.com