Kisah Pahit Manis

About Me...



Nama: Noraziah binti Ilias
Nama Samaran: Zieyzie Ilisha
Umur: 18 (2013)
Status: Single

-Suka layari internet
-Pemalu
-Suka berkawan 
-Sukakan Budak2
-Suka minum ice blended cuppocino/coklat
-suka warna pink,merah and biru
-fanatic dengan Aril af7
-minat k-pop
-suka shuffle,break dance
-suka berangan
-suka makan laksa,ayam masak kicap
-Mix Chinese Mamak

Kenapa Zieyzie Ilisha?
Zieyzie adalah nama panggilan sahaja tahu dia datang dr mana? dr nama Zieyzielah...Ilisha tu adalah nama gabungan mak dan ayah sahaja Ilias dan Shahrom..goodkan...

Kenapa suka budak2?
Asal? tak boleh..oklah Zieyzie ni anak tunggal so tak ada adik tp teringin sangat nak adik so bila jumpa budak2 jd seronok pulak.

Kenapa minat gila dengan Aril?
Why? korang tak suka ke sya minat dia..suka hati sayalah..saya minat dia sebab dia ni hensem...hak2 tp yg paling saya suka dia ni pandai buat shuffle..zieyzie mmg suka kalau bab shuffle hip hop apa semua ni tp tak pandai nak buat..hihi...ada lagi sebab zieyzie minat dia..dalam lappy ni pun penuh dgn gmbar dia sampaikan mak cakap "hang ni asyik dgn aril sahaja" OMG mak pun dah tahu yg zieyzie ni minat gila dgn aril.sya minat dia sebagai peminat ok tak lebih drpd tu..so jgn salah anggap

#ada apa2 soalan komen jer dibawah nnt Zieyzie smbungkan tulisnya yer...




HIDUP DI DUNIA INI TAK SEMESTINYA HAPPY SELALU KESEDIHAN PASTI AKAN MELANDA JUA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalammualaikum...tinggalkan komen korang disini yer...Nanti saya baca untuk anda...thank you :)

Salam Sayang,
Zieyzie

Copyright© All Rights Reserved www.zieyarilanakilisha.blogspot.com