Kisah Pahit Manis

Selasa, 25 Februari 2014

TERIMA KASIH ATAS KESABARAN KAU...

Kawan-kawan aku turut sabar atas sikap aku...bila aku mengetahui aku dah jadi bersalah pulak dengan dia org...tp apa boleh buat bnda dah lepas...Kesilapanlah yang telah mengajar kita kehidupan...setiap manusia ada kesilapan..Aku tahu kesilapan aku...aku post at fb at twitter fasal korang...maafkan aku yer kengkawan...not here only but my old friend also...itulah bila aku dah tau segalanya aku jadi rasa bersalah pulak...Apa-apa pun aku akan mencuba tuk ubahkan diri aku..insyaallah..kalau aku ada wat salah tegur..aku akan terima walaupun aku sakit aty...sbb kita tak nampak apa kesalahan kita org yg nampak...so kita kena terima sahaja...apa-apa pun aku ucapkan terima kasih sebab bersabar dgn aku...:'( :)

HIDUP DI DUNIA INI TAK SEMESTINYA HAPPY SELALU KESEDIHAN PASTI AKAN MELANDA JUA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalammualaikum...tinggalkan komen korang disini yer...Nanti saya baca untuk anda...thank you :)

Salam Sayang,
Zieyzie

Copyright© All Rights Reserved www.zieyarilanakilisha.blogspot.com